SERTOM Fast-Food Yazılımı;restoran, fastfood ve cafeler gibi birçok işletmenin sipariş alımından teslimine kadarki sürecin tüm iletişimsel gereksinimlerini karşılayan sistemdir. Modüller halinde ayrıştırılmış olan bu sistem firmanın gereksinimine en uygun çözümü sağlamayı amaçlar. Bu sayede hiç kullanmayacağınız modüllere gereksiz masraf yapmaktan ve sistem kalabalığından da kurtulmuş olunur.

Sistemimiz firmanın hizmet alanına göre ara yüzlerini belirlemektedir (Fast-food, pizza salonu, bar vb.).

Sistemin modülleri şu kısımlardan oluşmaktadır:

  1. Firma içi otomasyonu
  2. Mutfak bilgilendirme modülü
  3. El terminali modülü
  4. Servis çalışanı modülü
  5. Web sitesi oluşturulması/entegrasyonu

Sistem özellikleri:

  • Yiyecek, içecek, tatlı, alkol gibi sınırsız sayıda ürün girebilir, menüleri oluşturabilir ve en ince ayrıntısına kadar içeriklerini belirleyebilirsiniz.
  • Ürünlerin fiyat belirlemelerini yaparak satış takiplerini kolay ve sorunsuz şekilde yapabilirsiniz.
  • Ürünlerin stok takiplerini yaparak stok durumları ile ilgili hızlı bilgi edinmenizi sağlar.
  • Raporlama işlemleri ile birçok işleminizin aylık ve belirli tarihler arası raporlarını görüntüleyebilir, çıktı alabilir ve pdf, word dosyaları şeklinde kayıt altına alabilirsiniz.
  • Veri tabanı sistemi olarak MsSQL kullanılmaktadır, bu da size işlemleriniz ve veri akışınız sırasında etkili bir hız olanağı sağlamaktadır.
  • Firmanın verdiği hizmet türüne göre değişkenlik gösteren ara yüzler sağlanır.
  • Sadece firma içerisinde hizmet veren işletmelerde masa numarası merkezli işlem yapılabilmektedir.
  • Belirtilen masa numaraları üzerinden sipariş girişi yapılarak mutfak ekranına bilgiler aktarılır.
  • Sipariş girişlerinde sipariş detayları, içeriği, eklenmek/çıkarılmak istenenler, soslar, ekstralar gibi seçeneklere hızlı şekilde ulaşarak seri sipariş girişi yapılabilir. Ayrıca özel olarak belirtilmek istenenlerde not şeklinde gönderilebilir.
  • Dışarıdan sipariş alan işletmeler hem masa numarası hem de müşteri merkezli işlem yapabilirler.
  • Caller ID desteği ile kayıt altına almış olduğunuz müşterileriniz sonraki aramalarında otomatik olarak bilgileri ekranınıza yansımaktadır. Bu sayede işlem, adres tespiti, kişi bilgilerinin alınması gibi işlemlerle tekrar tekrar uğraşılması sağlanmakta ve müşteriye verilen önem hissettirilebilmektedir.
  • Girilmiş olan siparişler bu ekrana düşerek ürünü hazırlayacak olan birime sipariş detaylarını verir.
  • Sipariş onaylanması veya sorunlu durumların geri bildirimi yapılabilir. (Malzeme eksikliği durumunda garsonun el terminaline veya ana ekrana mesaj şeklinde)
  • Sipariş durumu ile ilgili terminal ekranlarına bilgi aktarımı.
  • El terminalleri masa numarası merkezli işlem yapmaktadır.
  • Kullanışlı ve kolay ara yüzü ile siparişler hızlı bir şekilde girilebilir.
  • Girilen siparişler onaylandığı anda mutfak ekranına aktarılmaktadır.
  • Ödemeler direk masada alınarak el terminalinden masa hesabı kapatılabilir.
  • Paket servisi yapan firmalar için üretilmiş olan son derece faydalı bir modüldür.
  • Caller ID desteği ile müşteri adres bilgilerini direk numarası üzerinden görüntüleyebilir.
  • Dahilindeki harita sistemi üzerinden bilgileri kayıtlı olan müşterinin harita üzerinden konumunu da kayıt altına alabilir.
  • Paketin teslim durumu ile ilgili işletme merkezine durum bilgisi gönderebilir.
  • Merkezi sistemle entegre kullanıldığı için stok bilgileri ve düşümleri de birebir uygulanır.

Web Sitesi Oluşturulması / Entegrasyonu

Satışlarınızın tümünü internet ortamından da yapmak isterseniz; kayıt işlemlerini siteniz üzerinden yaptırarak, siparişlerinizi programınızda olduğu gibi pratik ara yüzlerle internet siteniz üzerinden de alabilirsiniz. Siteniz programınız ile aynı veritabanını kullanacağından tüm müşteri bilgileriniz tek sistem üzerine kaydolacaktır. Bu sayede veri karmaşasının da ününe geçilmiş olacaktır. Mevcut bir internet siteniz var ise uygun bir şekilde sistem entegrasyonu yapılacaktır.