SERTOM Yazılım ürünü olan SERTOM PORTFÖY işletmelerin müşteri kayıtlarını, takiplerini, randevu bilgilerini tutabildiği, bilgilendirme işlemlerini kolaylıkla yapabildiği ve tüm işlemlerinin düzenli bir şekilde raporlamalarını alabildiği bir takip yazılımıdır. Sistemin önceliği firmaları gereksiz kayıt tutma, yazıp çizme işlemlerinden, birçok farklı programı kullanma gereksiniminden ve düzensiz evrak yoğunluğundan kurtarmaktır.

  • Sınırsız sayıda kullanıcı oluşturabilirsiniz.
  • Her kullanıcının kendisine ait kullanıcı adı ve şifresi belirlenebilir.
  • Müşterilerinize ait bilgileri ayrıntılı bir şekilde tutabilir, değiştirebilir ve silebilirsiniz.
  • Dilediğiniz müşterinizle ilgili özel notlar alabilirsiniz.
  • Oluşturduğunuz müşteri kayıtları üzerinden randevu ve hatırlatmalarınızı kaydedebilir, bu kayıtları randevu arayüzünden de kolaylıkla takip edebilirsiniz.
  • Belirttiğiniz tarihlerde size ve müşterilerinizi uyaracak şekilde uyarı katıları tutabilirsiniz.
  • Caller ID sistemi desteği ile bilgisayar üzerinden yaptığınız görüşmelerde arayan müşterinin en hızlı şekilde bilgilerine ulaşabilir ve işlem yapabilirsiniz.
  • SMS ve mail bilgilendirmeleri ile ister tek tek isterseniz topluca bilgilendirme mesajı veya maili gönderebilirsiniz.
  • Belirtilen günlerdeki hatırlatmaları otomatik olarak ilgili müşteriye de mesaj yoluyla haber verebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi belirli grup ve kategorilere ayırabilirsiniz. Bu sayede raporlama ve ayrıştırma işlemlerinde büyük bir kolaylık sağlanır.
  • MsSQL Veri Tabanı ile tüm işlem loglarınız hızlı ve güvenli bir şekilde kaydedilip korunur.
  • Sade ve anlaşılır arayüzü ile kullanıcıya büyük bir kolaylık sağlamaktadır.
  • Raporlama sistemi ile gerek gün içerisinde gerekse belirtilen tarihler arasında yapılan tüm işlemlerin raporları alınabilir.
  • Raporlama işlemleri ister word, pdf formatlarında kayıt altına alınabilir istenirse de direk çıktı alınabilir.